5 november 2011

Flygande mattor


Mattor har det varit ont om i våra hem, bara vita tomma golv. Men med tiden förändras man och sköna mattor tar plats. Kelim och semi-antik patchwork blandas med stora mattor från TineK, och nu kan det bli fler. IKEA har bjudit in till förhandsvisning av en unik kollektion av vintage mattor... som man kan få köpa. Begränsat antal platser men vi har bokat två så det skall bli spännande att se vad de har att erbjuda, dessutom skriver de att man får en goodiebag!! Mer om det när vi har varit där... ha en fortsatt skön helg

5 kommentarer:

  1. Vilken grymt fin bild..

    kram Mia

    SvaraRadera
  2. Hej H & M...
    Vilken härlig matta är det någon av er som har den?
    I så fall vart kan man få tag i den, har sett den tidigar och fastnat för den måste bara få veta.
    Mvh Johanna

    SvaraRadera
  3. Om det är mattan på bilden ni får köpa så är jag så avundsjuk att jag dör! Ursnygg, får mig att vackla i min bestämda uppfattning att det är en sisalmatta jag ska köpa till vardagsrummet... Pernilla

    SvaraRadera
  4. Hej alla ni som kommenterat, mattan är i min ägo och unik. Men det finns att köpa liknande. Alla unika i sitt slag och färgkombination. Ikea kommer med ett begränsat antal, och jag tror att det kan finns liknande. De släpps på Torsdag enl Ikea.

    SvaraRadera